bildlöst & trist.. men dä skiter man väl i :*

skolan idag var het värdelös -.-
började 10, åkte dit & märkte att lektionen var inställd, så va där från 10-14.30 & hade EN lektion, idrott, som jag inte ens var med på.. de sög rätt rejält om jag ska vara ärlig
& huvudvärk på det..
men hade väl ganska kul ändå med världens bästa tjejer, hihi!
lina skjutsa iaf hem mig, & galningen körde i stort sett alla gupp som fanns & nästan ner i diket, men hem kom jag :)
vet inte riktigt vad som händer sen, skulle följa med mamma & handla, sen kanske de bir byn om jag orkar, hehe !
vi sket i att åka till bollnäs med tanke på att de har regnat hela dan & så..
men om vädret tillåter så blir det iaf grillning på hårgaberget imorgon, härligt eller vad! :D
aja. skriver kanske senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0