amanda&julia ♥ barn

kom nyss hem ifrån kulturhuset där det har vart disco & nattbio
slutade skolan halv 4, tog bussen med Amanda till willys & köpte monster, hihihihi (a)
sen gick vi till stanm & handlade lite, & efter det gick vi till max & åt, satt där i 1½ timme, hehehe
sen gick vi & jobba på disco vid halv 7
de sög rätt rejält där men vi överlevde
bion började när discot slutade, klockan 10. förflyttade oss upp en våning för att sälja mer godis där
sen satt jag, Amanda & Madde & hade hur kul som helst medans alla andra kolla på "himlen är oskyldigt blå"
vid halv 12 kanske kom Jay & hämta oss, & nu sitter jag med pappa & glåmer på TV
ska väl snart gå & lägga mig tror jag
imorgon blir de bakning hela dan, kuul (y)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0