vi e bäst


vi kom nyss hem ifrån skolan/Amanda
va till henne när vi sluta för att jag va så sjukt jävla hungrig, & för att vi inte kände för att gå (a)
mamma va iaf & hämta oss vid halv 5, & sen handla vi & nu är vi här!
ikväll ska vi.... plugga & kolla på film typ :)
jag & Amanda är duktiga på att ha kul, de är bra
nånting mer som vi är duktiga på, de är att göra bort oss!
vi va ju & handla, också skulle Amanda köpa choklad

killen i kassan:5 kr blir det då
Amanda: MEN LUGNA SÄ!

hahahahahahahahha  du lyckas d
då verkligen med allt gumman :*

& idag, då skulle pelle försöka lära mig att spela bluffpoker, men istället gjorde jag så att han förlora (n)
MEN DE ÄR LUGNT!

nä nu ska jag gå på toa, sen duscha kanske!
puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0