Vårkänslor ♥



ååh vilket härligt väder de är idag, inte speciellt jättevarmt kanske men solen skiner & de är ju bra ;)
såg även årets första fjärlil idag, älska våren! <3
skolan idag va rätt jobbig, så jävla trött !
fick även reda på att den så otroliga söta Anki dog igår, R.I.P !
efter skolan gick jag & Pelle till Julibacken & frågade efter praoplats, & dom skulle höra av sig ikväll eller imorn (y)
sen gick ja hem till Wilma, där va mormor & morfar så dom skjutsa hem mig för inte så länge sen
ikväll blir de bara en jääävla massa plugg -.-
franskaglosor imorgon, 2 omprov på fredag (NO & SO) & på tisdag har vi typ asmånga engelskaglosor.. suck!
så jag har fullt upp hela kvällen känns de som!
imorgon åker jag iaf till älskling & de behövs kan jag ju säga, är så extremt spänd & deppig så de finns inte.. tur att man har underbara vänner iaf !
aja, nu hade ja inte så mycket mer att komma me, puss

Kommentarer
Postat av: Mobile

Very informative...God Bless

2011-11-24 @ 08:31:52
URL: http://mobile.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0