torsdag 24 mars 2011


sitter hemma hos älskling efter en kall promenad tillsammans med han & Kasper.
kom till Gävle runt 4, gick på stan till 5, där jag införskaffade mig 3 par trosor, en mascara, foundation, hårsnoddar, hårnålar & ett nagellack, & sen åkte ja till Hille :)
igår va de konfirmation efter skolan, sen åkte jag hem & sov typ, de va därför jag inte skrev någonting.
imorgon är de studiedag, så jag är ledig, vilket betyder att Julia är lycklig!
vet inte riktigt vad som händer, men halva dan går nog mest ut på att sova, sova & sova ;)
stannar här tills på söndag iaf & de är massa nice :)
nu ska vi kolla på Bond, sen ska jag kanske duscha, vem vet ?;)
aja, godnatt eller nånting! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0