suddiga bilder men de gör inge !




"MEN VILKEN SÖT STRUTS" "julia.. de är en kamel" HAHAHAHAHAHA


ÄLSKAR DIG HONEY ♥


åkte till skolan 11 för att göra franskaprov, som jag klarade, fyfan va skönt ! :D
sen gick jag & Amanda hem till mami & åt jättegod lunch (a)
också kolla vi på melodifestvalen 2003 & 2005, & sjöng karaoke till de ;);)
dansa gjorde vi också, med våra speciella danskläder & dansparfym ;D
sen klockan 5 skjutsa mamma oss till venedig där vi åt mat & hade möte tillsammans med gårdsrådet.
de va väl slut vid typ halv sju, då tog ja bussen till bollnäs med Sandra & Anna & sen skjutsa Niklas ut mig till Ren :)
så nu sitter jag här inlindad i en filt & dricker varm choklad, nyss duschat har ja gjort också :)
imorn åker jag till älskling & tillbringar helgen i Gävle tillsammans med honom :* 
också blir de ju lov imorgon också, fyyyyyhelvete va underbart ! :D♥♥♥♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0