ordinary girl


knasbild men de gör inge!
inatt var de iaf heelt omöjligt att sova, eller jag somna en halvtimme fram till 00.00, då väckte älskling mig med ett sms & sen gick de helt enkelt inte somna om :(
men vid halv 4 lyckades jag, efter att det spökat lite utanför mitt rum :(
musse räddade mig <3<3
aja, va ju iaf skola idag & de va okej ja va ganska borta i tankarna å så men de är jag ju jämt så de gör inge.
åkte till bollnäs med amanda efter skolan & då va de inte nära till döden e!
fyfan i helvete va jävla trött & slut man va
va dessutom så hungrig så jag mådde illa, & busschauffören som körde som en galning gjorde de inte bättre!
väl framme i bollnäs gick vi på ett möte i en halvtimme sen fick vi åka hem igen -.-
har iaf nyss käkat, tänkte städa mitt rum & duscha, sen fippla lite med plugg & så :)
ska bara kika vidare lite på datan först
hörshaj !

Kommentarer
Postat av: amanda

sluta lyssna på hannah montana

2011-03-29 @ 19:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0