julia goes hemmafru!

gud vad duktig jag har blivit !
har från jag kom hem från skolan tills nu tvättat 2 maskiner tvätt, diskat, lagat mat, damsugit HELA huset + torkat golven & bytt sängkläder i alla sängar. helt sjukt vad stolt jag är (a)
jobbat lite med min present till älskling har jag gjort också :)
insåg nu att klockan redan är 10, & jag måste plugga både engelska & franska eftersom jag har prov i det imorgon :o
fyfan va jag kommer faila sönder, iaf på franskan -.-
skoldagen var iaf rätt okej, hade so, matte, bild & engelska före lunch
sen gick jag med Anna & Engla till hambo och åt kebabrulle (y)
sen va de elevens val med underbaraste Anna :)
nu ska jag gå upp & lägga mig i sängen med några böcker & försöka nöta in alla jävla ord, adjektiv, fraser & fakta om Amerika (y)
får se hur de går, om ja inte klarar franskan är jag tvungen att göra om de igen på inläsningsdan som är på torsdag & de vill jag ju inte ! :o
aja puss ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0