HEEEJ!! AMANDA GÄSTBLOGGAR!! :@@

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ALLA JULIAS 5 TROGNA LÄSARE!
AMANDA IS HERE
De äger fett att sitta här hemma hos julia medans hon springer omkring halvnaken i huset och säger: AARRGHHH JAG ÄR EN PIRAT UTAN BEEEEEN!!
mmm de ee kul
Iallafall så har jag också en blogg, men den är rätt jävla värdelös för jag uppdaterar ungefär en gång i månaden men NÄR jag väl gör de FYYYY FAAAAN VILKA ROLIGA INLÄGG DE BLIR DÅ MMMMMM YEEYEEE!
förresten så har ja fått en ny vän som heter tobias han är jättekul vi skriver mycket på msn
OOOOH JUSTE!! NI FÅR INTE VEEETA VA JA GJORDE I HELGEN FÖR DEEEEE E EN JÄVLA HEMLIS MEN KUL VARE!!
asså ARG ja e nurå mm, för de e en liten ruta som blopper upp hele tin nere vid högra hörnet där de står.. vänta nu så ska ni få höra.. såhär står de: Du är inloggad på två platser. Meddelanden visas på alla dessa platser. Klicka här om du vill ha med informantion.
TROR DEM SERIÖST ATT JA VILL HA MER INFORMATION? GAAHH INTE FAN BRYR VÄL JA MEJ OM JA ÄR INLOGGAD BÅDE HÄR OCH HEMMA! ÅÅÅhhhhhh ja blir så irriterad, OKEJ?? OKEJ!! mm bra då har vi fått det klart för oss.
Men nuu ska ja skriva me en kille som heter christoffer på msn. åå en sak kan ja säga, han heter IIINTEEE johansson i efternamn å de e 100% sanning!
puss / coola_tjejen_från_kilafors_på_sågstigen_husnummer_säger_jag_inte_för_då_
hemsöker_ni_mig_och_säger_ÅÅÅÅHH_vilket_kul_inlägg_på_julias_blogg_95
TJARÅ! :D

ps. den där rutan blopper fortfarande upp

p.ps. behandla andra som du själv vill bli behandlad.
ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0