hahahahahhahahaha kan man ha tråkigare? XD



sitter i sängen & väntar på att Amanda ska duscha klart så jag kan tvinga henne att spela vändtia med mig :*
jag duscha nyss jag med, & de va skönt (((:
mamma lagar mat, & de är bra de ju eftersom jag är hungrig..
vet egentligen inte vart jag vill komma med detta inlägg eftersom jag inte har nånting alls att skriva om XD
men de är lugnt

hmm.. Anna gjorde en uppsats om mig på engelskan, & idag redovisa hon, så jag fick stå där som nå jävla fån medans hon berätta om mitt liv XD kände mig inte alls utstirrad eller nå ;)

& så tänkte jag bara säga att båda mina katter äter blommor, så framöver får vi börja köpa plastblommor eller nå XD
jävla cpn, men jag älskar dom!
iaf den ena :*
Nisse är bara gammal & döv, han skriker hela tiden & löser hår :( de är inte kul, de kan jag lova!
menmen.. jag är väl nästan tvungen att älska han med, eftersom han funnits hos mig i hela mitt liv <3
puss på mina pojkar :*

så, nu har jag absolut inge mer att komma med
eller jo, jag har ont i ryggen men de gör inget för Johan kan massera mig sen bara för att han är världens bästa underbaraste pojkvän :* <3<3<33<3<3<3<3<3<3 

så, nu pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0