ännu ett bildlöst inlägg -.-

sitter här nyduschad efter en dag med amanda
va ju skola idag som vanligt & de sög rätt rejält, men ja överlevde tror ja !
efter skolan drog jag & amanda till bollnäs, där hämta mamma oss & skjutsa oss till pappa där ja hämta min telefonladdare, sen åkte vi till willys & handla
Julia+Amanda+Hungrigamagar= monster, marabou, kinderäggchokladgrejs, beachips & monster (a)
hihihi, dessutom åt vi tacos när vi kom hem :D myyyys ! <3
efter vi käkat la vi oss i min säng med alla godsaker & kolla på småstadsliv firar jul <3<3<3<3<<3<3<3<3<3
seeeen vid 9 åkte hon hem (:
imorgon har vi gårdsrådsmöte klockan halv 5, trååååkigt jaaa!
hmmm..... nu har jag inte så mycket mer att dela med mig av
eller jo!!
petra kom med lite baaaad news today, inläsningsdagen som skulle va på måndag är fyttad till 18 april, då blev julia leessen !
också kom ja på en till lagomt tråkig sak, å de är att de är konfaträff på lördag från 13-18 & de suger ju rätt rejält de med eftersom ja antaligen inte kommer hinna träffa älskling nånting ! :'(
buhu!
men nuuu ska jag fläta håret & gå & sova
heheheh puss gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0