älskar dig gumman XDD<33

Amanda: kan du vändtia?
jag: aa ?
Amanda: inte jag.. :/

Amanda: jag ska köpa bilar.. oj, nej.. renar för pengarna!!!
jag: Amanda, dom sjunger "vingar för pengarna"
Amanda: Va, ofta?!

"där kommer lina, hon är inge kul"

"om jag gjorde ett mvt-program som typ.. "do you wanna be my best friend?"... då skulle ingen vilja va med..:("
 
"vet du vilken den enda kroppsdelen på kroppen som de inte finns hår på är?"

"meeeeeeen..! varför släckte du för ?! jag höll på att göra figurer.."
*tänder lampan*
"YAAY! nu gör jag en gråsparv med fyra ben!"

"nu blev jag plötsligt sugen på att prova musslor för första gången i mitt liv ! eller... nej fyfan.."

(kl.00.31)
Amanda: vet du vad som vore jättekul?
jag: nej?
Amanda: att råna sibokiosken

(kl.01.03)
*hör ett hemskt väsen från Amandas säng*
jag: vad gör du...?;s
Amanda: letar löss :))))

Amanda: vad tycker han om att Brynäs inte får möta Bollnäs i finalen då ?
jag: men Bollnäs har ju inge hockeylag?
Amanda: nej, men i bandyn ?

jag: jaha, vad har du under naglarna då?
Amanda: skit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0