update

sitter här i en soffa som tillhör världens underbaraste kille!
världens bästa sällskap har man ju också, av ägaren till soffan ;)
kom till Gävle vid 6, gick på stan & införskaffade mig en foundation & en mascara
sen vid 7 gick jag till Nynäs & åkte därifrån tillsammans med älskling hem till honom
sen dess har vi inte gjort nått alls, TV-tittande & monsterdrickande & kladdkaksätande bara, men de är ju helt okej de med!
funderar på att gå & lägga mig snart, men då blir han väl arg eller nått !;o
får se hur de blir !
imorgon åker man till stan för att kolla när världens bästa kusin tar studenten :)
sen åker jag hem till Kilafors för att fira mamma
hihi pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0