skumdisco på tranan !

sitter & fryser med smärta i bröstet efter en helt azum kväll på tranan, ganska överraskande faktiskt, trodde inte att der gick ha kul där längre ;o
de va skummet som gjorde de !;)
i onsdags va de riktigt trevligt hemma hos lina iallafall, mycket skratt :D
& igår åkte jag direkt från lina till Gävle & spenderade natten där med älskling :) ♥
& han va så jätteduktig imorse också som klarade teoriprovet till körkortet, är bara uppkörningnen kvar nu som är på torsdag sen äre klart :D
grattis honey :*
& på söndag åker jag till tyskland, hoppas på att de blir kul också, & att jag inte blir sjuk av den här kvällen ;)
nu tänkte jag ta med mig amanda till sängen & sova, känns som att de behövs nu
godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0