J ♥ J


solnedgången ifrån johans stuga, såå vackert!

sitter nyduschad & är lagomt sugen på att gå & lägga mig :)
blev inge Gävle igår, jag & älskling stannade kvar i norrlandsporten istället & hade mysigt :)
hans föräldrar+Simon åkte hem vid kanske typ.. 6-7 tiden? eller nått
& vid halv 11 drog vi till Näset & hade de trevligt med lite folk, förflyttade oss under kvällen till Konsumparkeringen & vid 2 åkte vi till stugan igen :)
vaknade ungefär 12 timmar senare & höll på att flyta bort eftersom de va så sjukt varmt
gick därför & badade i sjön för första gången i år, & efter det så svettades man ju inte särskillt mycket ;)
vid 7 tog älskling tåget hem till Gävle & jag gick på promenad runt Sibo med Anna
stannade på kilafors i drygt en timme efter det & sen åkte jag hem!
imorn är det skola, sen vet ja inte riktigt vad som händer.. men sånt märks väl
går bara 3 dagar den här veckan, & de är nice ! (y)
men.. godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0