inte långt kvar till sommarlov nu!



har nyss plockat i & ur diskmaskinen & plockat ihop lite grejjer & packat väskan tills ikväll
tar 5-tåget till Gävle, går på stan & sen åker jag hem till världens bästa
skolan idag va ganska chill, började med idrott, jag, Anna & Åhlund gick till sibo, & jag satte mig mitt på gångvägen & typ sov för att jag var så trött, så Lina & Anna gick & plockade blommor åt mig för att pigga upp mig lite, sött va?:D
sen hade vi franska, tipsrunda med spanska & tyskagruppen -.-
sen på matten fick vi äta glass & sen sluta vi ;)
sen vare lunch & efetr det så hade jag, Engla & Anna hemkunskap!
bakade pannkakstårta & chokladtårta, & gud va mysigt vi hade :*
sen satt jag i typ en kvart & försökte fixa skjuts hem, & till slut kom marcus & räddade mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0