hej allihopa!



åh vilken sämst uppdatering! men jag orkar fan inte skriva nått :)
har iallafall kommit hem ifrån Gävle, för ungefär 24 timmar sen ;)
hade supermys på lördan, kolla på sex and the city & typ åt glass å så, underbart :*
på söndan va vi & grilla vid hillesjön med Albin, Coffe, Dan & Jakob :)
helt okej de med :)
sen igår hann vi knappt göra nått, eftersom jag åkte men 13.14 bussen
men ska iallafall till han imorn, & det gillas !
va med anna hela eftermiddan igår, åkte väl hem vid 10 :)
hade riktigt kul, gungade & knäppte massa bilder, & sen lekte vi smurf vid skolan :D 
har iallafall solat hela förmiddan, fått liiite färg på benen faktiskt, men de syns knappt (n)
har nyss duschat & fixat mig lite, ska laga mat nu tills mamma kommer hem & sen blir kalas, min "moster" anna fyller år, hur mycket vet ja inte riktigt, men de gör ju inge ;D
men måste nog ta nått litet att äta först, med tanke på att jag bara har druckit en smoothie idag, & de va nån timme sen nu :o
skriver väl sen nå tag :)

Kommentarer
Postat av: din jonathan <3

fjorizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz julia <333333

2011-10-27 @ 14:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0