älskar min anna <3

nuuuu har jag & anna kommit hem från bollnäs!
åkte dit efter skolan, införskaffade mig body butter, rakhyvlar, dusch creme & örhängen på dollar & sen köpte jag en BH på lindex
sen gick vi & åt på Java, köpte en stooor sallad
sen åkte vi hem vid halv 6.
ska gå ut på promenad runt kvarn nu snart, sen blir de dricka smoothie & sen ska jag hem & sova!
hehehheöhöhööhihihih
hej, jag heter anna jag är kompis med julia vi har varit kompisar sen förskolan tyyyyyyyyyyyyp de tycker jag är kul jag älskar julia hon och jag är bästisar vi leker varje dag fast näää, bara ibland vi tycker om varandra hon är en fin människa puss på henne säger jag ibland när jag vill kissa. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0