världens bästa ♥






om ungefär 12 timmar försvinner världens bästa katt upp till himlen, har vart till han & sagt hejdå tidigare idag & det var så sjukt jobbigt att släppa taget om honom..
åh, en vän som jag har haft hela livet är helt plötsligt borta.
i precis hela mitt liv har hann funnits där, när jag har vart både glad & ledsen
han har drivit mig till vansinne ibland, men jag kommer aldrig nånsin sluta älska honom
han har alltid vart mer än bara en katt, han har vart min bästa vän genom alla tider
jag vet att han kommer få det så mycket bättre där uppe, utan någon smärta
men det känns bara så overkligt
det finns ingenting härligare än att få komma hem & se honom så fort man öppnar dörren, eller när han ligger & värmer upp min säng innan jag ska sova
nä, Nisse är någonting alldeles speciellt som alltid kommer finnas med mig
jag har aldrig träffat en så otroligt snäll katt nån gång, inget annat djur heller för den delen
alltid när någon eller något har fått mig ledsen, så finns han alltid där att krama om när man vill gråta & han rör sig inte ur fläcken förän allt är bra igen
ingen kommer någonsin kunna ersätta min Nisse, de går bara inte

Rest In Peace, älskade ängel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0