uscha :(

har ju vart i johans stuga onsdag-torsdag, kom hem igår & då va dennis på lan med datan så har inte kunnat skriva nånting, men nuså :)
de va helt underbart i Norrlandsporten, låg ute i solen & stekte från morgon till kväll båda dagarna, har t.o.m fått färg på benen ! :)
lite sämre väder idag, men de är ju fortfarande helt okej varmt & så
va på möte klockan 11 imorse med gårdsrådet, helt värdelöst, sen gick jag på stan i nån timme & sen vid 5 åkte jag & pappa & åt på sibylla ;)
ska snart till Kilafors & göra de svåraste i mitt liv, säga hejdå till min älskade Nisse som har funnits med mig i hela mitt liv :( 
åh, imorgon förmiddag är han borta, kan knappt fatta det.. men de är ju bäst för honom, för han mår ju långt ifrån bra :(
skriver väl mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0