torsdagsmys :)

sitter i johans soffa, har nyss borstat tänderna
han har lyckats somna, så jag ska väl försöka väcka han så jag också får plats ;o
åkte hem ifrån lina 4 iallafall, gjorde inget speciellt alls hos henne
sen skynda jag mig & duscha & så när jag kom hem, & tog 5-tåget till Gävle
köpte örhängen & tuggummi, sen kom älskling & hämta mig, han har ju körkort nu ;)
åkte hem till honom & gjorde ingenting, sen åkte vi iväg & köpte monster, sen hem & åt , & sen iväg på stan & köpte godis :)
sen har vi bara myst framför TVn, hihi!
ska ta 8-tåget hem imorgon för att gå till tandläkarn, suck!
menmen, johan kommer ju till mig sen så de är väl lugnt ändå ;)
men nu ska jag gå & lägga mig, godnatt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0