...ja då plockar jag fram min jojo !


kör på osminkat idag, skönt de med ;D
kom hem för drygt 2 timmar sen
igår så typ åt vi hemma hos mig, sen köpte vi massa chips å så & åkte till stugan & myste framför TVn <3
vid typ 10 gick vi ner till vattnet & tände en brasa & bara satt & prata & så, supermysigt !
sen gick vi in & la oss, somnade väl vid 2 kanske ?
& vaknade vid 12 idag, fick frukost på sängen å allt ;)
bara för att jag har världens bästa pojkvän ! :*
sen städa vi & så, sen åkte vi hem :)
ska till han imorgon igen, så ska vi gå på sommarkväll, vilka som uppträder vet jag inte med de är väl bara att åka hem om de blir tråkigt (y)
ska äta nu & sen täntke jag ta en dusch & kanske städa rummet, vilket behövs !
skriver väl kanske senare, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0