I was born this way !



sitter i min ensamhet & käkar äckliga, mjuka chips som har stått framme i nån dag, haha !
varför jag äter dom vet jag inte, men de finns inte så mycket annat att göra i johans rum när inte johan är hemma, eftersom han är & plockar svamp med sin syster & pappa.. hur fan pallar man liksom ?;o
jag tog iallafall med mig kasper till preem & köpte mig lite godis för en stund sen, skönt med lite frisk luft !
har fortfarande inte ätit på max än, så jag ska försöka tjata lite på älskling när han kommer hem (a)
är så sjukt sugen på sånt nu, jag dör litegrann!
imorgon åker jag nog hem ganska tidigt & kollar på fälttävlan med mamma, johan skulle va med tobbe så de blir ju bra de ;)
men nu kommer han tror jag, så ska väl försöka tjata åt mig lite maxmat nu då ;D
hörs sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0