höhö


gammal bild, men de gör ingeeeee

vaknade vid 9 av att Johan åkte iväg på Getaway med Anders, & sen dess har jag inte lyckats somnat om..
& eftersom han blir borta ett tag så bestämde jag mig för att ta 12.10 tåget hem, så ska med bussen snart :)
sov ju i lekstugan tills igår med han, kollade på en film sen sa DVDn upp sig, men vi hade mysigt ändå vi
sen igår på dan så åkte vi till Bollnäs & va där med Engla & Rickard i nån timme, köpte ett par örhängen & åt på Roy´s.
vi tog sen 7 tåget till Gävle
ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, blir antagligen bara hemmamys med Me, Myself & I. Får hoppas på att DVDn vill sammarbeta lite bättre då bara :)
men läre väl dra till bussen nu, puss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0