filmkväll i dushen !




har precis ätit frukost, efter en lång varm & väldigt behövlig(?) dusch !
kom hem strax före 3 inatt
kolla först på "the ugly truth" sen gick vi på en promenad bara för att erik & jonas kom hem, & jonas skulle duscha så vi fick inte sitta i duschen & kolla på film :o
knepig bror hon har, anna, som inte vill ha 2 flickor som kikar på film i rummet där han duschar !:o
sen kolla vi på "no strings attached"
gick sen skogsvägen hem, dum som jag är, har inte varit så rädd på länge kan jag ju lova
jag råka sparka på en pinne när jag gick & flög bakåt & skrek för att jag blev så jävla rädd XD illa!
ska iaf göra mig iordning nu & sen vid 3 ska jag hämta johan vid tåget
& vid 4 ska vi hämta anna & agnes sen bär det iväg mot Bollnäs där de blir grillnatta för hela slanten
skriver kanske seeeen ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0