bildlöst igen..

kom hem för drygt en timme sen kanske
åkte till näset vid 7 först & "bada" men Lina & Engla, sen kom Rickard också så han skjutsa mig till skolan där jag spenderade typ en timme tillsammans med ösgänget ;)
igårkväll va jag också med dom, & vid typ 11 fick vi för oss att åka till S-hamn & käka på donken, men vi kom på att vi inte skulle hinna innan dom stängde, så vi drog till max istället.
sen åkte vi till "guldgruvan" ute i Fröste & kolla på en jävla massa bilar, sen åkte vi till Ösbo
& så kul har jag inte haft på vääääldigt länge, jag & björn låg seriöst & grät i baksätet för att vi skratta så mycket, hahahaha XD
åkte runt i 4 timmar iaf, & vid 3 kom jag hem
den natten var ju iallafall oförglömlig!
men ska ut och lägga mig i lekstugan nu och sova, gonatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0