amanda dog :(

har precis vart på en mils promenad med amanda runt fly, trevligttrevligt !
hon ko m till mig runt 2, vi tyyyyp gjorde ingenting, vid 3 kom Wilma, Ville, Stefan & Anna & åt med oss
jag & Amanda gick till kialfors & handla på ica, konsum & hambo en stund, sen gick vi till hennne & hämta dator & sen hamna vi hemma hos mig igen !!! !
kolla på en halv halv cp  film som handla om pyttepyttesmå negrer som hitta en flaska som dom trodde va e tt tecken från gud, men de visade sig att flaskan va ond så han skulle gå till världens ände & slänga den. de skulle ta 20 dagar, kanske 40. VÄRD ATT SE !
hehehehehehe
ska kolla på norska skräckfilmer & lite annat skojjjjjiiittt & sen sova, kanske öhöhöhöhöhöh!
nu ska jag duscha hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0