skola igen..


japp, nu har skolan börjat igen & ja har redan tröttnat !
började igår & de första man fick göra va nå jävla prov i engelska som fortsatte idag.. (y)
efter skolan åkte ja hem & bara tog de riktigt lugnt för en gångs skull, visst, ja va sjuk hela förra veckan så gjorde väl inte så mycke annat än tog de lugnt då men de är ändå inte samma sak :o
idag efter skolan gick ja till hälsocentralen & kolla vikt m.m eftersom ja va till Uppsala i september & gjorde nå undersökningsgrejs, & då vela dom kolla hur mycket jag hade ändrats sen dess.
& om ja går ner typ 2-3 kg till så skulle jag väl typ göra nå fler prover utifall de va nå fel :o
FÖR DOM SOM VILL VETA !!
nu ska ja försöka tvinga mamma till att laga mat innan ja hungrar ihjäl sen blire väl TV hela kvällen ((:
imorn efter skolan ska jag nog leka med efterlängtade sandra pettersson & efter det blir de att åka hem till pappa för att sova där en natt :)
i helgen åker jag till älskling & firar 10 månader tillsammans med honom, vilket egentligen är imorgon men vi kan inte träffas då :o
vad vi ska göra vet ja inte, säkert blire kolla på TV typ, men de är huvudsaken att ja träffar han xD
men nu ska jag ta chansen att gå härifrån innan Dennis typ bär ut mig eller nå :o eftersom jag lånar "hans" data, som egentligen är mammas, så blir han inge glad om besöken blir för långa :p
men lugnt dä, hörs häj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0