HEEEEEEELG ! <3<3<3<3

sitter & väntar på att klockan ska bli sju, så jag kan bege mig till gävle.
skolan idag va helt okej
börja med svenska, hade typ nån tävlingsgrejs men ja kunde bara va med i en halvtimme, sen va de gårdsmöte.
sen va de idrott, volleyboll, & de fattar ju vem som helst hur de gick eftersom ja är bollrädd & sämst på allt som har med sport att göra ;)
efter de va de NO, kolla på nån riktigt dålig film om kärlek & sex XD
lunch efter de, mannagrynspudding (y)
sen hade vi slöjd & ja gjorde mest ingenting, tryckte mitt linne bara.
sen tog jag & lina bussen till bollnäs, & halv fem åkte jag hem till pappa & hon satt kvar & snacka med nån kompis :o
nu sitter ja som sagt & väntar på tåget.
skriver kanske mer senare, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0