13/1-11 <3

10 månader mellan mig & världens bästa idag ! <3

skolan ida va ganska okej, förutom att ja hade jättejobbig huvudvärk..
efter skolan drog ja iaf till Bollnäs med Lina, Lina, Ida & Engla :) Erik & Jessica va med dom också efter ett tag ;p
gick typ på lite affärer å så, sen käka vi på city puben (y)
vid typ fem skjutsa Erik hem mig & de tycker ja va jättesnällt !!!!
sen dess har jag duschat, diskat, rensat kylskåpet, tvättat & typ städat lite här å där :D Duuuuuktig cheey :D
Kolla på tv ha ja också gjort men de räknas inte riktigt :*
vid typ halv 10 kom pappa hem & hade köpt cola till mig så ja blev massamegaglaa :d
snart läre ja gå & lägga mig för att jag ska orka upp till tåget som går före 8 imorn :o
imorn tar ja 7-tåge till älskling & är där tills på söndag & de gillas en massamegamycke de me :D
juustt nuuuu sitter ja å snackar med johan & andreas på msn & lyssnar på volbeat, & dricker cola :D
& alldeles strax ligger ja dö i sängen :)
puss på alla glaá :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0