du & jag gumman ♥


jag har en vän, som jag är så obeskrivligt glad över att fått lärt känna
en vän som alltid bryr sig, alltid lyssnar & alltid vill hjälpa mig
hon har aldrig nånsin svikit mig & hon är som en ängel
när jag har det jobbigt så hjälper hon mig
jag behöver inte ens säga ett ord, hon förstår mig ändå
jag behöver henne för att kunna må bra
hon är som en syster för mig,
som jag kännt sen jag föddes
även fast vi bara har vart vänner i drygt ett år nu
det är bara med henne jag kan skratta som jag gör, har så otroligt många minnen med henne som alltid kommer finnas kvar, & fler ska de bli
när vi satt på ica & frågade en helt främmande man om han är begsklättrare, när hon skrubbade mina fötter på hennes köksgolv, när hon & jag satt på min balkong & slängde pizzakanter på grannens gård, åkte till gröna lund & hela bussen skrattade åt oss, dök i snödrivor utanför hällagårn, låg i sängen en hel dag & sjöng "I´m yours" & spelade in på mobilen.. hon gör så att precis vad som helst kan bli roligt
att två personer kan vara så lika, är helt otroligt
hennes namn är Amanda Bydén & är den underbaraste vännen på jorden
jag skulle inte klara mig utan henne, hennes helt otroligt sjuka komentarer, hennes stöd & hennes helt otroligt underbara personlighet
jag älskar dig gumman & jag behöver dig ♥

Kommentarer
Postat av: Amandis

Awwww hjärtat! JAG ÄLSKAR DIG SÅ HIMLA MYCKET, DU ÄR SÅ UNDERBAR!!! <33333333333333

I'll never leave your side

You are my world!!

2011-02-24 @ 21:34:47
URL: http://aaamandabyden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0