you make me smile bby <3

ååh jag är så sjukt jävla lycklig just nu, allt känns bara perfekt!
du får mig att känna mig så speciell
två sekunder utan dig, & jag saknar dig så det gör ont
11 månader har det varit du & jag nu, & det är bara en början
vi bråkar ganska ofta, men vi löser det alltid
du gör mig lycklig, jag skulle offra mitt liv för dig
du är allt för mig, & mycket mer än så
känslan av att vakna i din famn på morgonen gör min dag helt perfekt
du & jag hör ihop & så kommer det alltid att vara, tillsammans klarar vi allt
när jag mår dåligt, så får du mig att må bra igen
när jag faller, så hjälper du mig upp
när jag gråter, så torkar du mina tårar
när jag känner mig som allra sämst, så ger du mig kärlek
du är killen jag vill gå hand i hand med på stan, du är killen som jag vill sitta & kolla på bingolotto med när jag blir gammal, du är killen jag vill bilda familj med
jag vill göra allt med dig
& även om du verkligen driver mig till vansinne ibland så skulle jag inte klara mig utan dig, jag skulle inte klara en sekund utan dig
6/3-10, den första dagen vi träffade varandra
jag minns hur jag låg & smygtittade på dig, & när du kollade tillbaka så låtsades jag som ingenting
jag minns att jag inte kunde göra någonting annat än att le i flera veckor efter det
sättet du pratade på, sättet du log på, sättet du kollade på mig.. jag kommer aldrig glömma den dagen
jag minns varenda ord du sa till mig
13/3, jag åkte hem till dig & jag var så jävla lycklig, jag vela bara hålla om dig & aldrig släppa taget
även fast du båda har förändrats mycket, så växer min kärlek till dig mer & mer för varje dag som går
jag tror inte att du förstår hur mycket jag älskar just dig
du är min ängel, mitt solsken, min livslust, du är allt för mig älskling
jag älskar dig så obeskrivligt mycket johan åsberg
du & jag föralltid, right?


Kommentarer
Postat av: Jacobmarianne

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2011-05-23 @ 10:55:46
URL: http://jacobmarianne.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0