så äckligt less på den här snön & kylan, nu vill jag ha sommar!

sitter i soffan med papi & kollar på CSI & äter äpple (y)
längtar så fruktansvärt mycket till sommaren!
sol, värme & sena utekvällar med massa härliga människor, ååh vad underbart de kommer bli!
de är väl bara.. 15 veckor kvar till sommarlov nu eller nånting sånt ?
är så vansinnigt trött på vintern nu, usch & fy på de!
iaf så tänkte jag kolla lite till på TVn, sen gå upp & lägga mig, plugga lite kanske ? får se vad jag orkar med!
var så enormt duktig på franskaprovet i torsdags, skulle ha 63 rätt för att få godkänt & jag fick 54..
så de blir beting för mig, men eftersom jag är så bäst så tog jag med typ alla böcker hem förutom franskan.. (y)
kommer väl faila lika mycke på omprovet, men sånt är livet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0