onsdag.. eller ?


jobbig dag idag, men de funka :o börja med svenska 8.30-9.35 sen hadevi rast till 11.05, hade NO & sen sluta vi.. eller iaf jag eftersom jag gör engelskan hemma istället :o
så satt på skolan från 12.20 till 13.30 för att ja inte orka gå hem XD sen va Anna gullig & skjutsa hem mig :):):)
så hon, Wilma & Ville stanna här ett tag & gav mig sällskap.
nu har jag bakat kladdkakasom jag alldeles exakt nu ska ta ut ur ugnen så då har man nånting att roa sig med sen iaf :D
ska till min gammelfarmor också... XD
Va iaf till Holmsveden igår till världens bästa kusin Lovis & dom andra grejjerna i familjen ;)
gjorde i stort sett ingenting, men de va riktigt kul att träffa dom :)
hon klippte mitt hår också (y)
nu måste ja ta ut kladdakakan så den inte blir brän å en massa :o
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0