min turdag !


gammal & suddig bild med de skiter man väl i!
inte riktigt min dag idag.. hade sovmorgon till 10. klockan 7 kom mamma & väckte mig & sa att jag inte kunde få nån skjuts senare än halv 8 pga snön. gjorde mig iordning & åkte till wilma & ville för att vänta där till halv nio.
kom till skolan & såg att petra inte kunde ta sig till skolan så hennes lektioner var inställd, så skulle börja med idrott 13.20, men vi slapp den. vilket betyder att vi inte hade några lektioner "härligt, då kan jag ta 9-tåget till älskling" tänkte jag, jovisst va. först försenat till 09.30, sen 10.35 sen blev de inställt. då tänkte jag ta 11-tåget men de blev inställt tillslut de med. så fick vänta på skolan från 8.30-13.00, då kom jag äntligen iväg till Gävle, typ 500 m från tågstsationen stannade tåget & stod kvar där i 40 min pga växelfel.. Sen va bussen försenad så jag typ frös fast. Men jag kom ju iaf fram till älskling vid 3 nånting ? det va min dag de, underbart!
bättre sent än aldrig, eller nå!
ikväll skulle vi kanske ut iaf, får hoppas att de går bra då iaf.
hörshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0