min helg :o

igår åkte jag ju som sagt till Amanda & fota lite, lägger ut bilder sen :o
3 tog jag tåget till Gävle & leta skor som de tydligen var slut på så jag blev surpuppa  :/
sen åkte jag till älskling & åt, sen drog vi till Johannes som fyllde 18, & kvällen blev riktigt lyckad :)
idag tog jag 2 tåget hem & åkte till församlingshemmet/kyrkan & lyssna på två killar som kom från KRIS som prata en massa, & sen va de typ gudtjänst som sög rätt rejält..
kom iaf hem nångång efter sju, nu har jag packat & snart ska jag bege mig till mamma.
plugga är jag ganska tvungen att göra eftersom vi eventuellt ska ha prov på tisdag om första/andra världskriget & jag kan ingenting :o
så gonatt eller nått!

bild sen igår (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0