lyckad bildlektion ;)


sitter & kollar igenom massa bilder & skrattar för mig själv, haha ;)
iaf så hade jag fullt upp igår så ja han inte blogga nånting.
började med att de va skola, & den va okej, hade 3 lektioner & dom va ganska sköna liksom (y)
slutade vid 2, då kom farmor & pappa 6 hämta mig
åkte hem till pappa, där hade strömmen vart avslagen en vecka så det va ju bra nog jävla kallt där.. ;)
& eftersom de inte gick att vara där så åkte vi hem till farmor i stråtjära & åt skorpor, sen åkte jag på konfaträff vid 6. sen sluta de 8, då åkte ja hem & plugga franska & sen dog ja.
idag har ja ju såklart också vart i skolan, slutade halv 4, drog till bollnäs & har vart här sen dess (y)
typ diskat, tvättat, lagat mat & packat upp mina grejjor, så duktig är jag ibland ;)
ska sitta här en stund till sen blir de dusch & typ sova (y)
imorgon åker jag till älskling & de gillas (y)
om typ 2 veckor är det 1 år mellan oss :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0