huvudvärk - inte kul !


sitter här med hårinpackning & världens jobbigaste huvudvärk, & jag har franska & engelska att se fram emot!
vilken otroligt skön tisdagskväll.. eller inte!
började iaf skoldagen med ett SO-prov om första/andra världskriget & de kändes rätt okej
sen har dagen bara rullat på liksom, hihi :)
sydde in mina jeans på slöjden så nu har jag ett till par som jag kan använda, & de är ju bra!
morfar skjutsade hem mig, & sen dess har ja typ städat, ätit, kolla tv & duscha.
nu tänkte ja plugga lite & sen tänkte jag gå på dejt med john blind, vilket behövs känner jag!
på freda är det tranan & jag ska dit med Amanda, hoppas de blir kul men de tror jag nog :)
johan kanske följer med han också, men de låter inte så just nu
pappa har opererats idag btw, & jag har inte hört nånting hur de gick
han har crohns sjukdom, & har haft det sen han va typ 15 (?), & nu ska han byta sida på stomin (en typ påse som hänger på magen) så han skulle få jätteont efteråt, stackarn :/
men hoppas det går bra iaf!
aja, nu ska jag gå & skölja ur hårinpackningen sen ska jag lägga mig i sängen med lite läxor. härligt!
godnatt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0