hahah snyggaste bilden ;))


skolan idag va ganska okej!
hade ett franskaförhör, 2 rätt av 9, & de är INTE okej.. men annars så!
efter skolan gick jag hem till amanda, vi typ glåma på family guy & massa fjortisbloggar ;) eller iaf 2 !
haha kul liv :)))
kom typ nyss hem, ska snart äta sen blire duscha, plugga & sova
ska ringa till pappa också & höra lite över hur det blir imorgon.
operationen gick iaf bra, & han får eventuellt komma hem imorgon! :)
men iaf, om det blir som planerat går jag i skolan som vanligt, sen tar jag & amanda 75an till willys & köper monster, sen går vi till stan för att ta 3an till pappa, där dricker vi monster & fixar/taggar inför tranan sen efter att vi har skakat lite rumpa där så åker vi hem till henne på en sleepover & på lördag åker jag till johan & allt blir perfekt! :D
men jag har fortfarande inte frågat varken pappa eller johan om ja får komma till nån av dom men jag är så söt så de löser sig ;)
nuuuuu ska iaf jag typ... gå & slå mamma & sen ringa pappa :o
jag ska inte slå mamma, men ändå. ringa pappa kan ja iaf göra!
puuusssisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0