friluftsdag ((((;

va på sävstaås idag & åkte skridskor med Anna & Amanda (y)
åkte typ 15 min, sen satt vi bara & fika & skratta åt en massa fula ungar ;)
kung är vi på att åka iaf, men simon är livsfralig & de är inge bra de e !
efter en massa fika, godis, skratt & prat åkte vi till stan & fixade leg åt Amanda, sen åkte vi på erikshjälpen & ja fick en kofta av Jay :D:D:D
sen åkte vi hem till henne & lyssna på musik & skratta åt fula männiksor på facebookenoken (JA vi är mogen)
kom hem typ efter 5, & nu har jag typ duschat & ska snart äta (y)
imorgon kommer nog pappa hem & då åker jag till han efter skolan & stannar tills han mår tillräckligt bra för att jobba igen !

jag är sur för att jag är dålig men ingen bryr sig så de sket sä totalt
men hääjdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0