fredag (:


bara 2 lektioner, sen är det helg! :D
igår va de skola, hade hemkunskap för första gången på jääättelänge, va med marcus & rabbit & vi va lätt bäst :D
sen åkte jag hem till pappa & va riktigt jävla duktig (a)
diskade en jävla massa mycke, damsög uppe & nere, städade mitt rum vilket behövdes! & så målade jag om min spegel, eller inte spegeln, men ramen (y) sen gick jag & sola, se åt jag & grejjsa lite :) så duktig kan jag va när ja vill :)
idag efter skolan kommer amanda hit & stannar här över natten med pizza & morötter, riktigt mys :)
imorn ska jag till älskling & sen på söndag blir det att åka hem tidigt för att gå i kyrkan kl. 15 med konfagruppen.. inte så jävla taggad men de blir väl bra ändå hoppas ja!
nu ska ja borsta taggarna & bege mig till skolan!
puss ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0