bonnjulia ;D

skolan idag va typ.. seg. fick mest bara vänta hela dan kändes de som :o
börja med svenska, börja läsa om några författarde som var med under andra världskriget
sen hade vi 2 timmars hål, sen hade vi NO. KÖ va borta så vi fick typ nått häfte sen sluta vi.
efter de va de lunch, äckelsoppa
& sen hade vi engelska, hade bara 2 fel på förhöret & jag är inte bara liiite stolt ;D
sen va de franskabeting som ja fick gå på, gjorde ett läxförhör som jag failade på i torsdags, men idag klara ja de (y)
sen skjutsa mormor hem mig, & jag va så duktig & städa lite när ja kom hem
nu ska ja gå & äta sen plugga franska, eftersom vi har ett till läxförhör imorn .. -.-
aja, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0