vad är kärlek?

för mig är kärlek..

när det pirrar i hela kroppen så fort man ser personen man är kär i.
att man saknar personen bara sekunder efter man har träffat den.
att man inte kan tänka på någonting annat än just honom/henne.
när ett sms eller ett telefonsamtal från den personen gör att man blir glad i hela kroppen, & läser smset om&om&om igen.
när man inte vill någonting annat än att bara vara nära den personen, känna hans/hennes lukt & andetag.
när man blir orolig & får en klump i magen så fort man ser personen med någon annan av det motsatta könet.
när man bara skrika rakt ut hur mycket man älskar honom/henne.
att för första gången känna att det här verkligen är personen jag skulle offra mitt liv för, & aldrig nånsin klara mig utan.
när man väljer honom/henne före allt annat i världen.
när man känner att ingenting kan ersätta honom/henne. 
 
fast för mig är kärlek egentligen bara två bokstäver - D U

Johan Åsberg, du är allt för mig & jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0