sweet dreams!



finaste Bea !

Johan är i duschen,så jag passa på att kika runt lite här när jag väl har tillgång till en dator!
sov ju som sagt här natten tills idag också, men igår hade jag huvudvärk också kom i hem så sent för johan hade träning & jag va i stallet å så.. så vi hann inte träffas sådär supermycket direkt
kom hit vid 6 idag, då köpte vi pizza, & sen har vi bara kikat på TV & myst
"massvis" med snö har det kommit också, skönt faktiskt! var lite orolig där ett tag att det skulle bli en snöfri jul iår, & det går ju inte
engelskaförhöret blev framskjutet tills idag
så franskaförhöret gjorde jag igår & det gick väl halvbra
sen hade jag engelska idag som gick helt okej, & SOprov som var jättelätt!
2 fel, så det ska man ju inte klaga på
imorgon är det skön dag
bild, so, svenska, långlunch & sen so
sista SOn är det typ betygssnack, sen får vi sluta. hur skönt som helst!
ska till stallet efter skolan, & sen ska vi hem till Anna hela gänget & fira henne, eftersom hon fyllde år förra söndan!
vi ska typ äta tårta & kolla på idolfinalen
när den är slut åker 3 av oss på tranan & natten spenderar jag i en tom lägenhet i min ensamhet, buhu!
nu ska jag fläta löshåret & sen mysa ner mig i sängen med älskling, puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0