städhelg!


något gammal kanske ?;))


började dagen med att vakna upp bredvid den bästa människan på hela jordklotet
han kom till mig vid halv 11 igår, & sen myste vi framför Robert Gustafsson med Ben & Jerry´s & nötter ;)
städningen gick bra & vi hann klar hela övervåningen+ toan nere & pappas sovrum :9
så vi åkte & fixa hallen, vardagsrummet & köket i dag på förmiddagen :)
sen va jag i stallet & pappa & Johan åkte till Marma
när jag ridit & duschat så skjutsa mamma dit mig också
så jag gjorde makaroener & köttbullar när jag kom dit & sen kolla vi på smala sussie till pappa skjutsa hem oss vid typ 8 ;)
just nu sitter jag & kollar igen aaalla mina bilder jag knäppt dom senaste 2½ åren, & har gjort det sen jag kom hem
kuul liv!
ska sova nu, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0