söööta tärnor!



blev ingen bloggning igår bara för att jag var i skolan & åkte direkt till gårn med världens huvudvärk som bara blev värre & värre
kom hem halv 9, & la mig direkt!
07.30 va de samling i musiksalen imorse för genrep inför lucian som började klockan 9
det gick väl helt okej förutom att vi inte hördes alls..
julfika blev det sen
en halv No-lektion & julshowsträning resten av dagen blev de!
efter red jag med Ann, & rida ska jag även göra imorgon
efter det åker jag till Gävle & letar julklapp till älskling, & sen sover jag hos honom :)
så det blir nog inte så överdrivet mycket bloggning då heller skulle jag tro!
nu ska jag plugga till engelskaprovet som vi har imorgon, sen sova! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0