nervös inför morgondagen

dagen började med att jag inte hann äta frukost hemma, & den var bortdukad när jag kom till Wilma & Ville..
så med tom mage åkte jag till skolan & kollade på softboll final, topless vann, YEY!
sen städa vi skåpen innan vi gick till biografen där vi spenderade resten av dagen
va där från drygt 10-4, fast vi plocka bort en timme eftersom vi va tvungen att äta ;)
direkt efter så gick jag, ida, åhlund, anna & linnea & gymma.
nu ska jag slå in julklapp åt mamma, sen duscha & bara ta det lugnt. det behövs!
imorgon är det julshow & betygsutdelning, sen slutar vi, ungefär vid typ 11/halv 12 skulle jag tro
då ska jag till stallet, sen baka pepparkakshus & hjälpa mamma att städa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0