mysonsdag med världens underbaraste människa ♥


smutsig liten tjockis, tur att han är så pass söt ändå! :)

har inte kunnat skrivit på ett tag nu, men de skiter man väl i!
tog iallafall en barbackatur på Bea igår, gick hur fint som helst
sen åkte jag till älskling & hade sådär mysigt som det bara går att ha med honom, underbart  ♥
idag hade vi NO-prov
fick 12/18, så jag ska inte klaga iallafall
engelskaprov hade vi också, typ hör- & läsförståelse
gick väl halvskapligt
efter skolan åkte jag & Engla till Bollnäs
jag köpte 3 nagellack & ett balsam
gick & åt på Roy´s med Rickard ocksååå
kom hem för inte allt så längesen, nu ska jag typ duscha, sen lägga mig & läsa
är huuuur slut som helst!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0