depphumör




såfort jag blir ensam blir jag sådär superdepp, & det suger!
men dan har iallafall vart helt okej
va på bion vid ungefär kvart över 7, körde ett sista genrep, sen bara satt vi & pratade till alla kom
halv 10 började showen & det gick faktiskt ganska bra, även fast jag var sjukt nervös
sen gick vi & fika i klassrummen & fick betygen
kom hem vid 12, nu ska jag rida & sen skulle jag egentligen baka pepparkakshus, om jag hade nått jävla pepparkakshus ´
när jag öppnade förpackningen så låg det typ 345678994221345 småbitar där i, pjfsap¨fhnsfäcsnsoaphfbsdfb jdsvb vad förbannad jag blir! HGDJSAPF
mm, men nu ska vi se om Bea kan få mig på lite bättre humör iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0