you know I´ll do anything for you

sitter & glåmer på allt.. eller va?XD
men.... har iaf inte gjort nå speciellt, johan åkte iväg & träna så jag gick ut med kasper & städade lite i hans rum, inte för att han märkte nån skillnad precis men de gör inget! :D
sen har jag ätit nudlar, & han har ätit hamburgare, intressant jag vet!
&....min mobil har pajat, eller ja, det går inte att ladda den.
ska testa med ett nytt batteri imorn annars är jag typ utan mobil, skitkul.
om jag inte hittar nån gammal hemma som kan duga så länge, hoppas !:)
ska gå & tvätta bort sminket & borsta tänderna nu & sen gå & lägga mig
ska försöka tvinga med mig johan eftersom han börjar skolan i övermorgon, kanske är bäst att börja vända på dygnen då kanske? & inte somna vid 6-tiden som han har gjort hittills i sommar (n)
& jag börjar ju skolan på måndag, sjukt taggad ! eller inte.. -.-
fattar inte hur jag ska orka, men de löser sig väl! antagligen.. (Y)
hehehehe men godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0